PŘÍMÉ AUTO

02.05.2016 11:57
28/4 v 20:53 volá zákazník, že bude mít kolem půlnoci připravenou velmi důležitou zásilku z Holýšova do Turnova. Požaduje vyzvednutí v noci 29/4, doručení do Turnova přesně v 6:00, když se otevírá závod, tam počkat na opracování dílu a vyrazit zpět. Díly musí být zpátky u zákazníka co nejdříve, každá minuta je velmi důležitá.

Jak Fineship zásilkový servis funguje?
- 28/4 objednávka zákazníka (20:53)
- připravujeme řešení
- předkládáme zákazníkovi řešení (21:06)
- posíláme zákazníkovi RZ auta (21:21)
- v Turnově se doručuje (6:00)
- ihned po opracování dílů odjezd z Turnova zpět (9:00)
- vykládka v Holýšově (12:15)

Děkujeme zákazníkovi za důvěru a našemu partnerovi za pohotovost, perfektní servis.